reklama

Stručne o tom, aké dokážu byť ženské na intráku neporiadne

Neviem, či som ja až taký prehnaný puntičkár, alebo je časť mojich spolubývajúcich taká neporiadna.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (105)

Bývame na bunke, kde je až 12 postelí (dve izby s troma posteľami, a tri izby s dvoma posteľami), k dispozícii máme jednu kúpeľnu s dvoma umývadlami, sprchou a toaletou. Pred rokom sa nám žilo v podstate dosť dobre, rýchlo sme sa zohrali. Tento školský rok nám dve baby vymenili. A máme nejaké tie problémy (hádam ako každá bunka).

Neviem, ako väčšinu detí, ale mňa doma učili používať záchodovú kefu. Predstavte si, že existuje človek, ktorý je už oficiálne dospelý, a záchodovú kefu nepoužíva. A kto to potom odprace..? Stále ten, kto sa po ňom na toaletu dostane. Žiadny príjemný pohľad, môžete mi veriť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Alebo - máme kôš v kúpeľni (nie je to klasika, ale sme ženy, a kôš v kúpeľni je proste potrebný). Tak si predstavte, že takmer všetky ho dokážu statočne ignorovať, aj napriek tomu, že je už plný a pomaly sa nedá zavrieť, alebo jednoducho pri jeho otvorení vás napína z toho smradu, a nevynesú ho. Kdeže! Nikde nie je napísané, že je to ich povinnosť, tak sa na to kašle. A tak je ten kôš vynášaný iba dvoma osobami, ktorým ten zápach dosť prekáže a netvária sa – ja nič, ja muzikant.

Okrem kúpeľne pojem „spoločné priestory“ zahŕňa ešte aj bunkové chodby. Máte pocit, že ich niekto niekedy upratuje? Málokedy. Podobne mikrovlnka. Kúpila som do nej tú plastovú nádobu, ktorá sa dáva na tanier, aby zohrievaný obsah nezašpinil vnútro spotrebiča. A niektorým sa lení ešte aj to použiť! Zohrievajte si potom jedlo v „červenej“ mikrovlnke.. tak si to najskôr, samozrejme, umyjete. A verte mi, byť slúžkou na bunke ma už vážne nebaví.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To je stručný prehľad toho, ako sa dá jednoducho stať „otrokom“ na intráku keď v ňom chcete nielen prežívať, ale aj žiť. Ale inak sme dobré kamošky, vieme sa porozprávať i poradiť si.. a možno práve preto si nevieme povedať, čo by sa na bunke malo robiť inak.

Veronika Bejdová

Veronika Bejdová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka matematiky a informatiky (učiteľstvo) na FMFI UK v BA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu